måndag 12 juli 2010

Gustav Nyman
Tailslidar någonstans i Malmö

- Gurra. Min älskade vän. Nästa gång du skriker svordomar
lovar både jag och Sverker (jag tror Sverker lovar det
också)
att inte skratta. Det här skrev jag precis till dig i
gruppen
(jag har inte fattat vart du varit) innan John påminde mig
om att du tappat
bort ditt lösenord. Jag visste ju det, fast
jag hade glömt det; "Gurkan. Jag vet att gruppen inte är
ditt allra vanligaste tillhåll numera, men jag skriver till dig
här ändå. Jag funderar lite på att åka förbi dig i Finspång
någon gång snart. Skulle du ens vilja det? Kanske stanna
en natt och skejta två dar med dig efter du jobbat. Det är
bara en ide jag slänger ut liksom, du behöver ju inte
bli
arg." Nu vet du att jag skrev det iallafall.
(Jesper)

(foto: Magnus Bergquist
)



Inga kommentarer: